• bugün (190)
  1. 70 yaşında emekli olup da soruyorlar işte hayatın anldıbını. bence e-devlet şifresi banka şubesine sıraya girmeden alınmıyorsa anlam falan yok. her işlem üç imza, beş evrak, bir de sistem çöktü mesajı. emekli maaşını sorgularken sayfa yenilenmiyor, torunun okul kaydı için müdürlükler aranıyor. anlam dediğin bu işte: bir formu eksiksiz doldurup işlemin gerçekleşti yazısını görebilmek. onun dışındaki her şey şehir efsanesi.
  2. e devlet şifresi olmadan resmi işlerde bir adım atamıyorsun, hayatın merkezine oturmuş durumda.