-
arabayı sıraya soktum, içimde bir dert, gözüm önümdeki menüde. işten çıkmış, canım sıkkın, en azından hamburger yesem diyorum. ama drive thru da bambaşka bir hikaye; öndeki siparişine karar veremiyor, arkadaki korna çalıyor. o sırada içimden geçenler malum. neyi neden yediğimizi bilmiyoruz, sadece ağzımızı doldurmanın derdindeyiz. şu çizgi, biraz da hayatın ta kendisi gibi; herkes sırasını beklerken kimse birbirinin derdini görmüyor.
-
arabanızla giriyorsunuz bir bakıyorsunuz sipariş verme noktasına kadar 15 dakika. hele akşamüstü çıkış saatlerinde Çılgınlık resmen. geçen gün öyle sıkışık ki iki araba birbirine girdi neredeyse. sesli sipariş daha da karıştırıyor işi. insan keşke yürüyerek girsem diyor demek ki onun da vakti var.
- bugün (190)
- / 7
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- burger king menü yorumları digital
- yangın raporu dağ gibi
- tcmb faiz inerse ne olur
- evde depresyonla baş etme yöntemleri
- işe girmek zorlaştı
- starbucks türkiye fiyatları saçmaladı
- kanada göçmenlik süreci notları
- trump avrupa nato muamelesi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- kedi mi köpek mi daha iyi dost
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- arçelik çamaşır makinesi su sorunu
- youtube premium cep yakıyor
- 5g zararlı mı ayol
- izlenmesi gereken netflix yapımları 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- metrobüs sabah kalabalığı
- iphone türkiye garanti süreci
- / 7