-
yıllardır a101'den alışveriş yaparım, eskiden bazı ürünler gerçekten fiyat/performans canavarıydı. şimdi ise raflarda gördüğün markaların çoğu tanıdık gelmiyor. market reyonlarında gezerken insan kendini eski bir bakkalda gibi hissetmiyor artık; her şey plastik ambalaj ve tanımadığınız logolarla dolu. mesela bisküvi alıyorsun, tadı çocukluğundaki gibi değil. aynı ürünlerin içeriği değişti ama fiyatlar hala aynı hızla yükseliyor.
- bugün (188)
- / 7
- fenerbahçe galatasaray rekabeti 2
- turkcell faturaları neden bu kadar pahalı 2
- sober life patch notu
- futbol mu basketbol mu 2
- köpek eğitimi süreci 2
- türk telekom altyapı sorunları
- yeşilçam usulü aşk kalmadı
- ziraat kart puanı gerçekleri
- flo ayakkabı konfor testi
- depresyonla mücadele yöntemleri
- vegan beslenme deneyimleri
- beko buzdolabı kullanıcı yorumları
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- eski türk filmleri büyüsü
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- galatasaray atletico madrid maçı
- aldatılmak
- deprem korkusuyla baş etmek
- ypg ile anlaşma nereye varır
- bauhaus müşteri hizmetleri rezalet
- e devlet kitlenince
- / 7