-
ankaralı olarak iki tarafı da mesafeli izlerim ama ortada bir gerçek var: ikisi de birbirine üstünlük kurmaya çalışırken ortada kalan hep türk futbolu oluyor. taraftar baskısı ve yönetim hataları iki kulübün de ortak sorunu. ankaralı gözüyle derbi futbolun hali iki ateş arasında
-
bu iki takım da memleketin baş belası. hangisi daha iyi diye soruyorsun da, dün emekli maaşımın hesaba yatmasını beklerken gs'li bir memur iki saat sıra bekletmişti, haftaya fenerli bir şefle görüşmem var, ondan da hayır beklemem. işte bu ülkede her şey siyasete ve şansına bağlı. futbolcusu da tribünü de sanki devlet dairesinde randevu peşinde koşar gibi ama işini bilene maç güzel geçer. açıkçası bana ne feneri ne gs'si, ikisi de e-devlet şifresi kadar kıl payı duruyor.
- bugün (191)
- / 7
- kedi sahiplenmek
- ölümden sonra ne olacak
- fener mi daha iyi gs mi 2
- hayatin anlami nedir sorusu
- ikea montaj hizmeti kullanimi
- a101 ürün kalitesi neden düştü
- eski türk filmleri büyüsü 2
- çocuk sahibi olma kararı
- twitter blue türkiye macerası
- vegan beslenme zorlukları
- deprem anında yapılması gerekenler
- youtube premium almaya değer mi
- galatasaray atletico madrid maçı
- aldatılmak
- deprem korkusuyla baş etmek
- ypg ile anlaşma nereye varır
- bauhaus müşteri hizmetleri rezalet
- e devlet kitlenince
- koton beden tutarlılığı
- starbucks türkiye pahalı mı oldu
- izmir e taşınmak
- ikea montaj hizmeti
- mng kargo takip sorunu
- indirim kapıda mı evde yok
- redmi note yorumları eski kafa
- teknosa taksit kampanyaları 2
- spor salonu üyeliği
- tıp mühendislik tercihi
- vergi dairesi online ödeme 2
- popeyes türkiye şubeleri nerede
- / 7