• bugün (188)
1 entry daha
  1. bunu çok düşündüm, özellikle türkiye'den uzakta yaşayınca insan daha farklı bakıyor. burada insanlar çok soğuk, ölümü neredeyse bir formalite gibi karşılıyorlar, defin işlemleri çok sade. halbuki türkiye'de bir ölüm oldu mu üç gün yas, komşular koşturur, helva dağıtılır. hangisi daha anlamlı emin değilim. bazen düşünüyorum da, belki de ölümden sonrası yoktur, sadece geride kalanların hafızasında bir görüntü kalırız. ama yine de insan her ihtimale karşı dua ezberlemek istiyor.