• bugün (188)
  1. yıllardır a101'den alışveriş yaparım, eskiden bazı ürünler gerçekten fiyat/performans canavarıydı. şimdi ise raflarda gördüğün markaların çoğu tanıdık gelmiyor. market reyonlarında gezerken insan kendini eski bir bakkalda gibi hissetmiyor artık; her şey plastik ambalaj ve tanımadığınız logolarla dolu. mesela bisküvi alıyorsun, tadı çocukluğundaki gibi değil. aynı ürünlerin içeriği değişti ama fiyatlar hala aynı hızla yükseliyor.
   tümünü göster