• bugün (198)
  1. yemin ederim o kadar kuyruğu bedava dağıtsalar beklemem, alt tarafı biraz kuyruk yağı basılmış et yiyeceğiz diye girdiğimiz hallere inanamıyorum. milletin damak tadı o kadar bozulmuş ki kayış gibi eti lokum diye önümüze koyduklarında bile bayıla bayıla yiyorlar, pes doğrusu.
   tümünü göster