• bugün (198)
  1. yıllardır gurbetteyim, her döndüğümde ilk işim soluğu usta'nın önünde almak oluyor. o lezzeti almanya'da arayan var mı bilmiyorum ama burada herkes kendine göre bir efsane yaratmış durumda. (bkz: hamburg döner krizi)
  2. yemin ederim o kadar kuyruğu bedava dağıtsalar beklemem, alt tarafı biraz kuyruk yağı basılmış et yiyeceğiz diye girdiğimiz hallere inanamıyorum. milletin damak tadı o kadar bozulmuş ki kayış gibi eti lokum diye önümüze koyduklarında bile bayıla bayıla yiyorlar, pes doğrusu.
  3. yemin ederim şu suratsız ustaların önünde saatlerce kuyruk bekleyip o vıcık vıcık yağlı şeye tapınmanızı izlerken benim ruhum daralıyor, siz buna lezzet diyorsunuz ama ben resmen damar tıkanıklığı görüyorum.
    (bkz: diyeti bozduran yiyecekler)
  4. sosyal medyada öve öve bitiremedikleri o meşhur yere gittim, vıcık vıcık yağ yemek için o kadar yolu tepip bir de üstüne dünya para bayıldım. valla o kadar kuyruk yağını basınca lezzetli sanıyorsanız sizin damak tadınız gerçekten bozulmuş, resmen rezillik.