• bugün (193)
  1. 47 yaşındayım, eti'nin ilk çıktığı zamanları hatırlarım. o zamanlar çikolatalı gofret dediğin hakikaten çikolata gibiydi, içi dolgundu. şimdi alıyorum marka aynı ama tadı yavan, ambalaj büyümüş içerik azalmış. mühendislik okuyan oğluma sordum, 'baba formülasyonu değiştiriyorlar daha ucuz malzeme kullanıyorlar' dedi. gözümüzü sevsinler, 15 sene önceki tadı özlüyor insan.
   tümünü göster