• bugün (184)
  1. denedim gördüm geçirdim, dominos pizza teslimatı planlı olmalı. siparişi verirken saati ayarlamazsan soğuk geliyor, ısıtınca da lezzeti gitmiş oluyor. temkinli olun, yoksa banka işlemleri gibi uğraştırır.
   tümünü göster