-
whooper mı yoksa big king mi derken ucuz diye gidip orta boy menü alıyorum, bir de bakıyorum kola taş gibi, patatesler soğuk. ama yine de canım çekiyor işte, bazen insanın içi daralınca fast food iyi geliyor. kimse fark etmiyor diye gidip oturuyorum, tadı bile teselli oluyor.
-
eskiden whopper'ın yanında patates ve kola vardı, adam gibi doyururdu. şimdi bakıyorsun menüde 3 tane minik top laf salatası. ne bu böyle? (bkz: whopper efsanesi)
-
burger king menüsü hangisi daha iyi diye soruyorsan, büyük bir tane alıp paylaşmak en güzeli bence. whopper menü doyuruyor öbürleri yanında kalıyor gibi.
- bugün (196)
- / 7
- uber türkiye fiyatları çıldırdı mı
- beşiktaş mı trabzonspor mu işte
- evlilik hayatı mı yalnızlık mı
- eski türk filmleri büyüsü
- kedi sahiplenirken dikkat
- sgk emeklilik başvuru süreci
- youtube premiumun gereksizliği
- almanya hollanda yaşam maliyeti
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- terapist bulma deneyimleri
- tcmb faizi el mi sallıyor
- iphone türkiye garanti macerası
- netflix izleme alışkanlıkları 2
- zehirli ilişki nasıl anlaşılır 2
- a101 ürünlerinde kalite sorunu
- izmirde yasam baslangici
- roman vatandaslar ve strateji
- dominos teslimat deneyimi
- iş bulamamak gurbetten bakış
- çocuk sahibi olma kararı
- ölüm var mı yok mu
- spor salonu üyelik tuzakları
- iş bulmanın feveran hali
- noter ücretlerindeki akıl almaz artış
- patron kavgasının ortasında
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- sütaş süt ürünleri 2
- 5g nin insan sağlığına etkisi
- deprem anında ne yapmalıyım
- roman vatandaşlara strateji belgesi dağıtıldı
- / 7