• bugün (191)
  1. geçen ay üyeliği iptal etmek için aradım, yarım saat beklettiler. sonra da "bir kampanyamız var" diye vazgeçirmeye çalıştılar. bu kadar zor olmamalı yani.
  2. ben zaten içine kapanık biriyim, exxeni üye yaparken bin dert. müşteri hizmetleri arıyorsun, ses yok. şu siteye para vermek bile içime oturuyor, insanın derdini dinleyen mi var?