yıllarca e-devlet şifresiyle uğraştık, şimdi de çıkıp mavi tik için para istiyorlar. hiçbir işe yaramayan bu özellik için cüzdanı açmak bana mantıklı gelmiyor. üstelik eskiden sadece ünlülere verilen tik, şimdi tişin mi oldu ne, herkes alabiliyor.
öncelikle kimlik doğrulama detayına göz atalım: doğrulama rozeti durup dururken acaba platforma aldırmaksızın prestij iştahı sunuyor mu, tartışmalı. geçen ay kısa süreliğine denedim, geri bildirim kategorisine gönderilen dedikodu operasyonu yapısı bozulmadı, ama paylaşımlarım çok dar mı kalıyor genişliyor mu görmeden kesip attım. uzun vadede ürün, iki duruma hizmet eder gibi duruyor: samimiyet peşinde koşuyorsan ihtiyacın yok, fakat kitleye doğru bastığın içgüdülerine hakim olmak istersen kullanışlı olabilir. dengeyi kendi yoğunluğunda tesis ederesin, ver potansiyel joker rengi ile veya meta avcılığına tevessül eden asgari sistem...