-
memuriyetten emekli oldum, şimdi formula 1 izliyorum e-devlet şifresiyle. istanbul pisti iyiydi, tam bir sgk veznesi kalabalığı gibi dönmüyordu. işte o zaman anladım ki bürokrasi de lastik de yanıyor.
-
kargocu abi beş dk sabret dese daha hızlı gelir ama dur yok memur soluklu yani gelene kadar ikindin olur. form da doldurma derdinden uygulama siliyorum sinirden. biraz daha hızlı yapsın şu devlet daireleri merdiven altı siteler gibi çalışıyor resmen.
-
memurun yavaşlığı ile virajı alamayınca iyice sinir bozucu bir hal alıyor; hizmet kalitesi ortada.
- bugün (190)
- / 7
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- izlenmesi gereken netflix yapımları
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- gettakside şoför olmak
- bitaksi rezaleti kargo gibi
- ölümden sonra hayat var mı
- deprem anında yapılacaklar
- mng kargo takip hatası
- köpek terbiyesi değişti 2
- yks tercihleri uzaktan bakmak 2
- noter masrafları neden bu kadar arttı
- kedi sahiplenme süreci
- dolar beklentileri
- n11 satıcı puanları güvenilir mi
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- / 7