• bugün (183)
  1. a101'de her şeyi buluyorsun biliyorum ama kalite konusunda ikiye ayrılır bu millet. ben uzun zamandır takip ederim, reyon görevlileri bile bilir, deterjandan zeytinyağına her şeyi oluyor. kimisi harika, mesela süt ürünleri bence f/p olarak süper; ama bir de var ki ambalaja aldanma, içindeki su gibi bir şey oluyor, sonra da canın sıkılıyor. bence en tehlikeli kısmı meyve-sebze, bir alıyorsun taptaze, bir alıyorsan küflenmiş. böyle işte, deneyip görmek lazım. kırgın değilim ama beklentiyi düşük tutmak lazım.
  2. a101'de iyi ürün de var kötü ürün de, hangi marka olduğuna dikkat etmek lazım. mesela süt ve yoğurt fiyatı cazip ama bazen son kullanma tarihine üç gün kala rafa koyuyorlar, o yüzden her şeyi almadan once şişeyi kapağını kontrol edin. meyve sebze ise bölgeye göre değişir, sürekli aynı yere gitmeyin.