• bugün (186)
  1. dominos pizza'nın teslimat süreci resmen devlet dairesinden randevu almaya benziyor. '30 dakikada teslimat garantisi' diye tutturdular ama kurye elinde kutuyla kapıya geldiğinde o kutu sıcak mı değil mi, orası muamma. bazen pizza soğuk geliyor, bazen de siparişteki soslar eksik; sgk dosyası gibi iş takibi yapmak zorunda kalıyorsunuz.
  2. denedim gördüm geçirdim, dominos pizza teslimatı planlı olmalı. siparişi verirken saati ayarlamazsan soğuk geliyor, ısıtınca da lezzeti gitmiş oluyor. temkinli olun, yoksa banka işlemleri gibi uğraştırır.