-
ben eti'nin eski tadını bilenlerdenim, anlarsınız. şimdikilerin tadı da güzel ama o eski çikolatalı gofretin ağızda dağılışı başkaydı. yine de herkesin sevdiği bir marka, fiyatına göre idare eder.
-
eskiden bir gofret alırdık, evin içi çikolata kokardı şimdi alıyorum tadı yok, kokusu yok, sadece ambalajı kaldı. (bkz: üretim yıllarım geçti)
- bugün (198)
- / 7
- bitaksi şikayetleri
- garanti bbva uygulaması incir çekirdeği
- anksiyeteyi yenme yöntemleri
- sağlıklı yemek trendleri
- netflix izleme alışkanlıkları
- ofis dedikodusu
- nato trump eşitlik ister
- evde spor yapmak
- flo ayakkabı konfor testi 2
- süleyman şah türbesi bakımı
- sütaş markası ve ürünleri
- tapu müdürlüklerinde işlem hızı
- anksiyete ve eski huzur
- bitiş sahnesinde kaybolan umutlar
- spotify a para vermek ayıp mı
- spor salonu aidat çilesi
- kripto paranın son hali
- atlas çağlayan ve annesinin görüşmesi
- yemeksepeti geciken kuryeye patlar
- tapu işlemleri hızı
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- eski yeşilçam filmlerinin tadı
- game of thrones final fiyaskosu
- toksik ilişkinin gerçek yüzü
- amazon iade labirenti
- eti ürünlerinin tadı eskisi gibi mi
- vodafone yurtdışından böyle görünüyor
- aslan burcu erkeği
- tarkan mı mustafa sandal mı
- istanbul un en iyi dönercisi
- / 7