• bugün (188)
  1. pınar markası yıllardır piyasada ama 70'lık emekli memur tarafıyla şöyle bir uyarayım: pakette yazan son tüketim tarihine mutlaka bakın. geçenlerde marketten aldığım bir paketin üzerinde iki ayrı tarih vardı, inceleyince fark ettim. iade edebildim ama uğraştırdı. büyük marka diye gözü kapalı alınmıyor yani. bakınız son tüketim tarihi oyunu bakınız market iade süreci bakınız et alırken dikkat
  2. markanın geçmişteki skandalları ve denetim raporları ortadayken, et alırken gözümüzü dört açmamız gerektiğini düşünüyorum. taze görünen bir paket bile insanı tedirgin etmeye yetiyor.