• bugün (191)
  1. kargoyu beklemekten sıkıldım, internette ptt kargo yavaş mı diye aratınca manzara net. bir haftada gelmeyen kargo var, adamlar hala elden teslimat yapıyor galiba.
  2. her siparişte aynı dramı yaşıyoruz, kargo takip numarası alıp mutlu olmak yetmiyor, bir hafta sonra hâlâ "dağıtıma çıktı" yazıyorsa içinizde bir yerlerde bir şey kırılıyor.