• bugün (191)
  1. samsung telefonu servise gönderdim, tam iki hafta bekledim. evdeki arçelik buzdolabı kadar sağlam değilmiş anlaşılan.
  2. almanya'da samsung servise telefon verirken başka bir dünyaya yolculuk yapıyorsun; her şey dört gözle beklenen kargolar gibi günlerce sürüyor. türkiye'deki kadar hızlı değil ama en azından cihazı eline teslim ederken bir özlem duyuyorsun.