• bugün (180)
  1. toksiği bağışlamakla geçiyor yıllar ama sonra bakıyorsun ki kendini küçük düşürmekten başka bir şey yapmamışsın. ilişki dediğin hep denge işi ama bir taraf hep eziyorsa orada duracak bi şey kalmaz
  2. almanya'da yaşıyorum, toksik insanlar her yerde aynı be, ister türkiye'de otur ister burada. kırmızı çizgilerini belirlemezsen bir gün bakmışsın biri oturduğun koltuğa el koymuş. ben mesela akşam yemeğimi bölmeye kimse cesaret edemez, bitti o iş. sağlam durursan kimse toksik olamaz sana. (bkz: toksik insanlarla basa cikma yollari)