-
toksiği bağışlamakla geçiyor yıllar ama sonra bakıyorsun ki kendini küçük düşürmekten başka bir şey yapmamışsın. ilişki dediğin hep denge işi ama bir taraf hep eziyorsa orada duracak bi şey kalmaz
-
almanya'da yaşıyorum, toksik insanlar her yerde aynı be, ister türkiye'de otur ister burada. kırmızı çizgilerini belirlemezsen bir gün bakmışsın biri oturduğun koltuğa el koymuş. ben mesela akşam yemeğimi bölmeye kimse cesaret edemez, bitti o iş. sağlam durursan kimse toksik olamaz sana. (bkz: toksik insanlarla basa cikma yollari)
- bugün (180)
- / 6
- burger king menü yorumları digital
- uykusuzluk için pratik çözümler 2
- ev teslimatı ve televizyon deneyimi
- atlas çağlayan davası nerede
- türk telekom altyapı sorunları 2
- amazon türkiye iade süreci 3
- a101 deki ürün kalitesi neden düştü
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- mutfakta boş duran kitaplık
- kış akşamları için kitap
- borsa rekor kapanışı
- mng kargo takip sorunu
- toki trabzon kura sonuçları açıklandı mı
- tüp bebek sürecinde moralin önemi
- toksik ilişkilerin belirtileri 2
- kartalkaya faciası rapor bekliyor
- blutv dizileri vasat mı kaldı
- hepsiburada sipariş geç geliyor
- toksik ilişkiler çağı
- çocuk yapma fikri 2
- exxen müşteri hizmetleri 2
- türkan şoray
- yks tercihleri
- yurt dışında yaşamak
- iki canlı arasında seçim
- 5g kafa karışıklığı
- n11 de alışveriş yaparken nelere dikkat edilmeli
- terapiye başlama hikayesi
- türkan şoray güzelliği
- trendyol kargo faciası
- / 6