-
saat 06.59'da hazır ol, 07.00'da her şey bitti; yoksa günlerce boş bakarsın ekranına, millet otomatik dolduran botlara küfür ediyor, ben diyeyim de.
-
şimdi bu e-devlet randevu işine girdiğimden beri bir haller oluyor bende. mesela hastane randevusu alacaksınız, giriyorsunuz sisteme, bir sürü doldur boşalt. ama nihayetinde randevuyu alıyorsunuz, geçmiş olsun. benim en çok takıldığım nokta, randevu saatine 5 dakika kala sistemin size randevunuzu hatırlatması. eyvallah da, o saatte müsait değilsem napayım o hatırlatmayı? üstelik bazı yerlerde randevu bulana kadar sayfayı yenile yenile parmak ağrısı çekiyorsun. yine de kimlik doğrulama falan derken işler kolaylaştı gibi, artık elimiz alıştı.
- bugün (196)
- / 7
- vegan olmak neden bu kadar zor
- ypg anlaşması kim kazanır
- turkcell fatura isyanı
- 5g zararlı mı
- akrep burcu kadın özellikleri
- türkan şoray filmleri
- süleyman şah türbesi ihmal meselesi
- twitter blue türkiye
- davos züppe kavgası
- korku filmi önerisi
- yks tercihleri
- aldatılmak
- gram altın bugün ne kadar
- marmaray neden sık bozuluyor
- aldatılmanın tarafsız analizi
- yavru köpek eğitimi
- n11 alışveriş güvenli mi
- beko buzdolabı kaç yıl gider
- migrosta ruh halim
- ülker çikolata kalitesi düştü mü
- trump tan nato ya faturayı öde
- formula 1 türkiye
- tıp mı mühendislik mi
- kedi sahiplenmek
- dominos pizza teslimat maceraları
- altın düşer mi çıkar mı bilinmez
- evde spor yapmak için gadget lar
- ülker çikolata değişimi
- sunexpress bagaj politikası
- bitaksi yorumları
- / 7