-
geçen gün dolaptan bir bira aldım, sonra dedim ‘valla içme şekeri azalır, hem makineye yük biner’ diye geri koydum. beş senedir şarap almam, baş ağrısı ve boş kasa derdiyle uğraşmamak da büyük nimet. eşim ‘kurtuldun’ dedi, ben de ‘aynen, arçelik uzun yıllar gitsin’ diye kestim.
-
aklıma sürekli bir role geçmiş gibi arayüz değiştiriyorum; eski bir arkadaşım derdi iyi ki switch işlevini iptal etmişim diye. aslında istatistiklere bakınca, verimlilik artıyor, atıyorum haftalık hata raporu sıfır. yine de explorer.exe'yi yormamak lazım.
- bugün (190)
- / 7
- kanada göçmenlik süreci notları
- trump avrupa nato muamelesi
- emekliye seyyanen zam beklentisi
- kedi mi köpek mi daha iyi dost
- mühendis mimar yeşil pasaport süreci
- arçelik çamaşır makinesi su sorunu
- youtube premium cep yakıyor
- 5g zararlı mı ayol
- izlenmesi gereken netflix yapımları 2
- fenerbahçe galatasaray rekabeti
- metrobüs sabah kalabalığı
- iphone türkiye garanti süreci
- twitter blue türkiye macerası
- mcdonalds drive thru sıkışıklığı
- türk telekom altyapı sorunları
- komplo teorileri neden popüler
- borsa rekor ne demek
- pasaport yenileme ne kadar sürüyor
- bir ridgeline bir de tam paraboool
- kanada rüyası ve gerçek yüzü
- eski bauhaus tükenmişliği
- yeşil pasaport düzenlemesi
- tapu işlemleri hızı
- trendyol alışveriş deneyimi
- trump ve nato adaleti
- gerilimden korkuya geçiş için film
- yeşil kart mı pasaport mu demet 2
- suriye de ypg ve haseke süreci
- taksi şoförlerinin psikolojisi
- spotify premium üyelik gereksiz mi
- / 7