• bugün (193)
  1. internet hızından memnun olan varsa konuşalım. sürekli altyapı arızası diye bir bahaneleri var; akşam akşam tam da dizi izlerken kopması cabası. teknik ekip gelene kadar iki gün geçiyor, gelen de 'merkezde sorun var' deyip gidiyor. fiber diye övünüyorlar ama bakır kablo hızında internet alıyoruz. yazık.
  2. türk telekom'un altyapısı gerçekten sinir bozucu. her yağmurda internet gidiyor. yağmur yağdı mı arıza kaydı açmaktan bıktım. geçen hafta yine gitti bir hafta bekledik. müşteri hizmetleri sağ olsun atlara tatile çıkmış gibi yardım gelmiyor. bu kadar sorun varken fibere geçeceğim diye mesaj atıyorlar.