-
internet hızından memnun olan varsa konuşalım. sürekli altyapı arızası diye bir bahaneleri var; akşam akşam tam da dizi izlerken kopması cabası. teknik ekip gelene kadar iki gün geçiyor, gelen de 'merkezde sorun var' deyip gidiyor. fiber diye övünüyorlar ama bakır kablo hızında internet alıyoruz. yazık.
-
türk telekom'un altyapısı gerçekten sinir bozucu. her yağmurda internet gidiyor. yağmur yağdı mı arıza kaydı açmaktan bıktım. geçen hafta yine gitti bir hafta bekledik. müşteri hizmetleri sağ olsun atlara tatile çıkmış gibi yardım gelmiyor. bu kadar sorun varken fibere geçeceğim diye mesaj atıyorlar.
- bugün (193)
- / 7
- samsung servis deneyimi rehberi
- burçlarla gurbetçi olmak
- bauhaus hizmet manyağı
- şener şen
- bankalar birliğinden fenerbahçe çıkışı
- bitaksi kullanıcı yorumları
- trend yol express kargo macerası
- mcdonalds drive thru eziyeti
- koton giysilerde beden tutarsızlığı
- psikoterapide ilk seans
- lc waikiki kıyafet kalitesi
- n11 alışverişinde satıcı güveni
- kemal sunal kültü
- burger king menüsü hangisi daha iyi 2
- istanbulkart dolum sıkıntısı
- süper loto devir büyüklüğü
- ziraat bankası kart puanları
- beko buzdolabı kalitesi
- istanbulkart dolum sorunu
- bim aktüel ürünler deneyimim 2
- pınar et markasına güven olur mu
- tüp bebek deneyimleri
- instagram alışveriş güvenilirliği
- arçelik çamaşır makinesi yorumları
- askerdeki en garip an
- kripto para balonu sönüyor mu
- drive thru işkencesi
- beşiktaş mı trabzonspor mu
- aldatmak geçmişte ne anlama gelirdi
- defacto iade süreci nasıl işliyor
- / 7