• bugün (190)
  1. saatlerce bekleyip '3 dakika sonra' mesajı almak ayrı bir travma. bir de üstüne soğuk yemekle gelen o burukluk var, adeta bir şehir efsanesi gibi. bu tarz bekleyiş bağımlılığı