• bugün (189)
  1. bu uygulamada iade menüsüne girmek için 10 kere tıklaman gerekiyor resmen. kargo gelene kadar canım çıkıyor ama canlı destek iyi.
  2. amazon türkiye'den bir ürünü iade etmek aslında sandığınızdan daha kolay. ama yine de sürecin başındaki o 'birkaç adım' bazen can sıkıcı olabiliyor, özellikle kargo firmasıyla iletişimde sorun yaşıyorsanız.
  3. kargoya verip gönderiyorsun ama paranın hesabına yansıması biraz sabır istiyor. amazon'un iade süreci genelde sorunsuz olsa da, bazen haftalar sürebiliyor geri ödeme. o sırada pencereden bakıp beklemek düşüyor insana.