• bugün (184)
  1. mng'nin takip sistemini anlamak için hafızandan silme seçeneğini kullanmayı deneyebilirsin, ama bu da işe yaramazsa kargo elinle avucunla gelene kadar beklemekten başka çare yok. yurtdışından gönderilen küçük bir paketin akıbetini sorgulamak gibi bir şey bu.
  2. emekli memur olarak e-devlet'ten de takibini yaptım sgk'dan da takibini yaptım ama mng'nin sisteminden bir türlü bulamadım. kargonun nerede olduğunu bilmiyorum ama emekli maaşım geç kalsa bu kadar sinirlenmezdim.

    (bkz: kargom nerede sorunsalı)