• bugün (187)
  1. ürün geldi kutunun içi bir harika kargocu zaten bildiğin sinir harbi. iade desen ayrı dert neyse ki para iadesi hızlı bazen işin içinden çıkmak mümkün değil.
  2. sipariş ettiğim ürün dün geldi, kargo paketini açar açmaz ürünün daha önce iade edilmiş olduğunu anladım. ambalajdaki o hafif buruşukluk ve bant izleri ürünün geçmişini ele veriyordu iade edilmiş ürün hissi.