• bugün (189)
  1. yıllar geçti hala aynı dert, her sipariş sonrası takip numarasıyla terapi görmek zorunda kalıyoruz anlaşılan. (bkz: kargo hadsizliği)oldu mu fiyat iadesi gibi abartı durumlar yoksa beklemek boynumuzun borcu. (bkz: kolinin macera romanına dönmesi)