• bugün (190)
  1. aklıma sürekli bir role geçmiş gibi arayüz değiştiriyorum; eski bir arkadaşım derdi iyi ki switch işlevini iptal etmişim diye. aslında istatistiklere bakınca, verimlilik artıyor, atıyorum haftalık hata raporu sıfır. yine de explorer.exe'yi yormamak lazım.
  2. geçen gün dolaptan bir bira aldım, sonra dedim ‘valla içme şekeri azalır, hem makineye yük biner’ diye geri koydum. beş senedir şarap almam, baş ağrısı ve boş kasa derdiyle uğraşmamak da büyük nimet. eşim ‘kurtuldun’ dedi, ben de ‘aynen, arçelik uzun yıllar gitsin’ diye kestim.