-
her ay 350 lira ödeyip sadece iki kere gittiğim spor salonu üyeliğimi iptal ettirmek isterken gördüm ki sözleşme ince detaylarla dolu. üç ay cayma bedeli var, bir de iptal dilekçesini noterden göndermen gerekiyor. üstüne bir de yıllık üyelikte otomatik yenileme tuzağı var. akıllı ev aletleri kurmak gibi düşün, öncesinde spec'leri okumazsan sonra canın yanıyor.
- bugün (190)
- / 7
- yks tercihleri
- vestel televizyon kullanıcı yorumları 2
- ülker çikolata vs avrupa
- şener şen artistleri yok artık
- kemal sunal esprileri unutulmaz
- mcdonald s araba servisi eziyeti
- yemeksepeti kurye gecikmesi 2
- yurt dışında olmanın yalnızlığı
- lc waikiki kalite düşüşü 3
- alkolü bırakmak
- euro kaç olur
- ikea montaj hizmeti
- fenerin reklam kokteyli
- hayatın anlamı e devlet şifresinde gizli
- virajda memur solugu
- harry potter büyüsü
- davos ta trump krizi
- turkcell fatura zammı
- pencereden kargo takibi
- atlas çağlayan ve dark pattern
- uykusuz geceler çaresi
- ofis muhabbeti tuzağı
- borsa rekor seviye
- roman vatandaşlık stratejisi
- en iyi türk dizileri hangileri
- ölüm var mı yok mu
- yeşil kart mı pasaport mu demet
- altın fiyatları ne olacak
- istanbulda yaşanabilir mi şimdi
- burger king menüsü hangisi daha iyi
- / 7